Algemeen beleid

Retourbeleid:
We garanderen dat onze handgemaakte, ambachtelijke theesoorten onze opslag in topconditie zullen verlaten. Als u niet tevreden bent met uw producten, geven we u graag een winkeltegoed voor uw aankoopprijs, exclusief de oorspronkelijke verzendkosten, voor artikelen die binnen 30 dagen na levering aan ons worden geretourneerd. Brewr is niet verantwoordelijk voor de retourkosten voor retourzendingen op basis van persoonlijke voorkeur of niet-kwaliteit gerelateerde zaken. Houd er rekening mee dat bestellingen onderhevig zijn aan 20% of hogere herbevoorradingskosten, afhankelijk van de omstandigheden. Neem voor meer informatie contact met ons op via http://brewrtea.nl

Terugbetalingsbeleid:
Op dit moment bieden we geen restitutie voor orderwijzigingen of annuleringen. Als u van gedachten verandert over uw bestelling en deze niet langer wenst te ontvangen, geven we u graag Brewr-winkeltegoed, minus de verzendkosten. Wanneer daarom wordt gevraagd, worden verkoopaanpassingen alleen toegekend voor bestellingen die 48 uur voorafgaand aan de verkoop zijn geplaatst en wordt het winkeltegoed aangeboden in de vorm van een e-cadeaukaart en verzonden naar het opgegeven e-mailadres op de bestelling. We staan ​​geen restitutie toe voor verkoopaanpassingen.

Landen waar wij naar verzenden:
Houd er rekening mee dat we momenteel alleen verzenden naar de Europa*. Het theeabonnementsprogramma is alleen beschikbaar voor inwoners van Nederland.

Verwerkingstijd:
Bestellingen worden verwerkt in de volgorde waarin ze zijn ontvangen en het duurt meestal één werkdag
 voordat ze worden verzonden (dit geldt niet voor weekends, feestdagen of anderszins gespecificeerde sluitingsdagen). Zendingen zijn afkomstig uit de omgeving van Eindhoven en de transittijden variëren afhankelijk van waar de pakketten worden afgeleverd. Houd er rekening mee dat als u uw bestelling op vrijdag na 18:00 CET plaatst, uw bestelling pas de volgende week wordt verwerkt of verzonden, aangezien Brewr in het weekend niet geopend is. Dit omvat alle bestellingen die versnelde verzending vereisen.

Verwerkingstijden vakanties:
Tijdens de feestdagen kan het tot 3 werkdagen duren voordat bestellingen zijn verwerkt voordat ze worden verzonden. Bestellingen worden verwerkt in de volgorde waarin ze zijn ontvangen. Houd er rekening mee dat als u uw bestelling op vrijdag na 18.00 uur CET plaatst, uw bestelling pas de volgende week wordt verwerkt of verzonden, aangezien Brewr in het weekend niet geopend is. Dit omvat alle bestellingen die versnelde verzending vereisen.

Verzendkosten:
De verzend- en administratiekosten voor uw bestelling zijn gebaseerd op het totale gewicht van de bestelling. Om gratis verzending binnen Nederland te ontvangen voor een winkelbestelling, moet uw bestelling €50 inclusief belasting zijn. Gratis verzending in Nederland is automatisch van toepassing op uw winkelwagentje wanneer aan de minimumvereiste voor een bestelling is voldaan.

Verzendaansprakelijkheid:
Brewr is niet verantwoordelijk voor pakketten die niet kunnen worden afgeleverd vanwege verkeerde adressen, ontbrekende informatie of het ontbreken van iemand om pakketten te ontvangen. Als er een suite-nummer, appartementnummer of gebouwnummer is, vermeld dit dan op uw bestelling.
Onze koeriersdienst heeft toestemming om pakketten op het adres van de ontvanger achter te laten als er niemand is om ervoor te tekenen; onze koeriersdienst kan echter naar eigen goeddunken ook eenbericht achterlaten voor een 2e of 3e afleverpoging. Brewr is niet verantwoordelijk voor gestolen of beschadigde pakketten nadat ze zijn afgeleverd op het door de klant opgegeven adres. We raden ten zeerste aan dat iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen of dat het, indien mogelijk, naar een werkplek of kantooradres wordt verzonden.
Als uw bestelling niet kan worden bezorgd en naar ons wordt geretourneerd, krijgt u een winkelkrediet voor uw bestelling, minus de verzendkosten. Als u dezelfde artikelen opnieuw wilt verzenden, is een nieuwe bestelling vereist. Mogelijk moet u ook een alternatief verzendadres opgeven, aangezien onze koeriersdienst bij alle toekomstige leveringen het onbestelbare adres kan markeren.
Brewr is niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door weersomstandigheden, mechanische storingen of andere handelingen die buiten onze macht liggen.

Retourcheckbeleid:
Geretourneerde cheques moeten contant, via postwissel, cheque of creditcard worden betaald. Voor alle cheques die aan Brewr worden geretourneerd vanwege onvoldoende saldo, de rekening is gesloten of om een ​​andere reden, wordt een vergoeding van €30 per geretourneerde cheque in rekening gebracht.